Szczupła w dniu ślubu

cff48e667855b2fa8b3ed121b3efec11-181x102

Nie ma żadnej sztuczki, która pozwoliłaby ci momentalnie schudnąć. Poniższe sposoby raczej ustalają zdrowe nawyki żywieniowe, nie tylko przed ślubem, ale również po, niż pomagają w natychmiastowym schudnięciu. Pamiętaj, że w dniu ślubu będziesz miała inne rzeczy na głowie niż cyferki pojawiające się na wadze. Na pewno będą wśród nich szczęście i pamięć o dobrym zdrowiu.

1. Pij wodę
Porzuć dietetyczne napoje gazowane na rzecz wody mineralnej. Poza tym, że jest dobra dla twojego organizmu, woda pomaga ciału w pozbyciu się toksyn, a częste picie wody pomoże w niepodjadaniu między posiłkami. Pij wodę i dowiedz się ile litrów dziennie jej potrzebujesz. Osiem szklanek wody dziennie to zazwyczaj wystarczająca liczba, ale ilość wody jakiej potrzebujesz zależy od twojej wagi. Jak policzyć ile jej potrzebujesz? Podziel wagę na pół. Wynik to liczba uncji wody jaką powinnaś pić dziennie.
Porada: Pij wodę filtrowaną, a żeby dodać jej smaku wrzuć do dzbanka kilka plasterków cytryny lub limonki.

2. Uszczuplij swoje porcje
Ogromne porcje to największy kaloryczny sprawca przybierania na wadze. Zacznij od małych porcji, a jedz więcej tylko jeśli wciąż jesteś głodna. Eksperci sugerują, że lepiej jest jeść około czterech, pięciu posiłków w ciągu całego dnia, składających się z małych porcji, niż dwa czy trzy duże posiłki.
Porada: miej zawsze pod ręką zdrowe przekąski, np. owoce, orzechy albo batoniki zbożowe. Zdrowe podjadanie nie tylko utrzyma twoją energię na odpowiednim poziomie, ale również powstrzyma cię przed rzuceniem się na duży posiłek, kiedy wreszcie będziesz mogła coś zjeść.

3. Jedz dużo warzyw i owoców
Jeśli jesz dużo owoców i warzyw, masz mniej miejsca na bardzie tuczące potrawy. Jeśli chcesz urozmaicić swoje posiłki, znajdź taki warzywniak, w którym będziesz mogła kupić coś więcej niż tylko marchewki i seler. Kiedy idziesz do pracy, na spacer czy coś załatwić, wrzuć do torebki jakiś egzotyczny owoc.
Porada: Kiedy jesteś na zdrowej diecie, bardzo ważne jest, aby brać witaminy. Niedobór witamin i żelaza może sprawić, że będziesz czuła się zmęczona i sięgniesz po słodycze albo tłustą przekąskę.

4. Zrezygnuj z alkoholu
Okazjonalne picie może kosztować cię 150 kalorii lub więcej. I to tylko jeśli wypijesz jednego drinka. Nawet jeśli wypijasz tylko kilka drinków tygodniowo, zrezygnuj z alkoholu całkowicie, a pomoże ci to stracić wiele kalorii. Zachowaj alkohol na nadchodzącą okazję, a zamiast tego pij wodę.
Porada: Nie potrafisz odmówić sobie alkoholu? Spróbuj zastąpić alkohol napojami bezalkoholowymi, co pozwoli ci nie czuć się dziwnie na przyjęciach.

5. Ćwicz!
Ćwiczenia to podstawa. Dwadzieścia minut dziennie ćwiczeń pobudzi twoją energię i zapoczątkuje proces spalania kalorii. Chodź pieszo do pracy czy sklepu, używaj schodów zamiast windy, albo chociaż zrób kilka okrążeń w galerii handlowej. Jeśli naprawdę chcesz zrucić kilka kilogramów, staraj się ćwiczyć około 30-45 minut dziennie (aerobik, bieganie, jazda na rowerze, pływanie) około 3-4 razy w tygodniu. Zacznij najlepiej około pół roku przed ślubem.
Porada: Wybierz taki moment dnia, kiedy masz najwięcej energii i motywacji – tym sposobem łatwiej ci będzie regularnie ćwiczyć. Jeśli jesteś rannym ptaszkiem, staraj się odwiedzać siłownię przed pracą. Lecz jeśli jesteś osobą typu „nie podchodź do mnie przed pierwszą kawą’, popołudniowe lub wieczorne ćwiczenia będą bardziej odpowiednie.

 

http://www.dietamedic.pl/szczupla-w-dniu-slubu/

Tłumaczenie i korekta: Monika Wosztyl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s